.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پی فراموشی برگزاری روز مازندران؛
انتقاد تند ابراهیمی از مدیران فرهنگی
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران از دستگاه های فرهنگی استان به واسطه عدم برگزاری مراسم روز مازندران در 14 آبان انتقاد شدید کرد و گفت: متاسفانه روز مازندران از منظر مدیران فرهنگی به راحتی پاک شده است ...
انتقاد تند ابراهیمی از مدیران فرهنگی

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران از دستگاه های فرهنگی استان به واسطه عدم برگزاری مراسم روز مازندران در 14 آبان انتقاد شدید کرد و گفت: متاسفانه روز مازندران از منظر مدیران فرهنگی به راحتی پاک شده است.

هادی ابراهیمی در حاشیه جلسه بسته فرهنگی سفر سوم دولت به مازندران با گلایه از برخی دستگاه های فرهنگی که با سهولت از کنار روز مازندران گذشتند افزود: از رسانه های استان به واسطه اینکه نسبت به پاسداشت این روز مهم و قصور مدیران در این زمینه اطلاع رسانی نکردند نیز باید انتقاد کرد.
وی خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه روز مازندران در تقویم فرهنگی و بومی مردم این خطه ثبت و درج شده ولی متاسفانه دستگاه های فرهنگی استان خصوصا میراث فرهنگی بدون هیچ توجه و برنامه ای از کنار این موضوع گذشته است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه رسانه ها و دستگاه های فرهنگی استان باید نسبت به برگزاری این رویداد میمون و اثرگذار در رخداد مناسبی در استان اقدام کنند تصریح کرد: متاسفانه میراث فرهنگی که خود را حافظ منافع فرهنگی و بومی مردمان دیار خود می داند نسبت به داشته های خود بی مسئولیت عبور کرده و مفاخر فرهنگی استان را مورد بی احترامی قرار می دهد.

ابراهیمی با بیان اینکه متاسفانه مسئولان فرهنگی استان به خود اجازه برگزاری مراسم کوچکی برای روز مازندران ندادند اظهار داشت: این در حالی است که مراسم بزرگ ویژه ای به مناسبت روز مازندران در برج میلاد تهران برگزار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از عدم ارائه مجوز برای برگزاری کنسرت موسیقی در استان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه جای بسی تعجب است که از دستگاه های فرهنگی استان شنیده می شود که مجوز برگزاری کنسرت موسیقی سنتی هم به هنرمندان استان داده نمی شود.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه برای تقویت فرهنگ بومی و موسیقی محلی در استان باید فکری اساسی از سوی دستگاه های فرهنگی صورت گیرد اظهار داشت: بسته فرهنگی سفر سوم دولت باید مملو از طرح ها و برنامه های فاخر فرهنگی هنری و بومی استان باشد.

وی در پایان از عدم حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در طول فعالیت دولت دهم به استان گردشگر پذیر مازندران انتقاد کرد و گفت: سازمان میراث فرهنگی باید فکری برای ساماندهی سواحل مازندران کند و متولی اصلی طرح های دریا این سازمان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شروین 25 آبان 1389
بادرود وسلام خدمت جناب ابراهیمی.مظلومیت مازندران شرحی ست ناگفته ودردی ست نادیده.روز مازندران فراموشی اش واقعا جای بخشیدن ندار د.جناب ابراهیمی شورای فرهنگ عمومی وپیشنهاد دهنده این روز که ارشاد بود هم باید به مواخذه شوندگان اضافه شود.به نظر این حقیر می بایست برای انجام روز مازندران ویادمان این استان کهن حضرتعالی حتما به حوزه هنری دستور دهید تا از همین امروز برای سال آینده برنامه ریزی نماید.این مرکز به ظاهر کوچک امتحانش را در مسائل فرهنگی استان پس داده است. با آرزوی مازندران آباد با تلاش شما اندیشمند خوب مازندران
نا شناس 24 آبان 1389
خوش بحال آقای ابراهیمی که در انتخاب مسئولین استان نقش دارند
نا شناس 24 آبان 1389
جناب اقای ابرا هیمی خدایی مارا امیدوار کردید با پیشنهاد ردیف اول موافقم
نا شناس 25 آبان 1389
جناب اقایابراهیم خدایی بشما امیدوار شدیم با پیشنهادردیف اول موافق هستم
لبیک ساری 25 آبان 1389
مرحبا به انتقاد به جای برادر محبوبم چرا که مدیر کل میراث فرهنگی علاوه بر اینکه نسبت به فرهنگ سنتی مازندران بی حوصله هستند حتی نسبت به تذکر استاندار محترم در کارگروه بانوان نسبت به بازاریابی جهت حل مشکلات خواهران بدسرپرست هم بی توجه رد شده اند. ضمنا تماسهای که به دفتر ایشان شده از این بابت حوصله جواب و حل مشکل را نداشته اند.
نا شناس 25 آبان 1389
ساعت خواب آقای ابراهیمی!
امروز 25 آبان ماهه، تازه یادتون اومد،
دوست 27 آبان 1389
به نام خدا بدون مقدمه عرض كنم: جناب ابراهيمي توبيخ اول و آخر كار متوجه خود شماست! لذا بجاي اينكه دست پيش بگيريد به فكر اين باشيد كه دقت كار خود را بالا ببريد زيرا معاونت سياسي جايگاه حساسي است .....و بايد بعنوان دست راست استاندار قواي مديريتي خود را با استفاده از تكنيك هاي هوشمندانه به همگان نشان دهيد نه اينكه به محض اينكه تماس گرفتند و گفتند جلسه در تهران برگزار شده شما تازه دوهزاريتان بيافتد كه چرا اين روز ناديده گرفته شده! ضمن اينكه مديركل هاي مربوطه اغفال بعضي مسايل شده اند! خدا همه مارا به مسير درست هدايت كند يا علي؛
م وا 26 آبان 1389
اوه ه ه ه وووو چچی گنه/ملت صبح ظهر شب کهی خرنه وووو خانه روز مازندران بهله. برار بور ش خودشو دست بییر! ..........ر..............

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.